Bij Integrale Zorg en Ondersteuning (IZO) doen wij ons uiterste best om u de best mogelijke zorg en ondersteuning te bieden. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij hechten veel waarde aan uw feedback en willen uw klacht zorgvuldig behandelen.
U kunt een klacht indienen over alle aspecten van onze zorg- en dienstverlening, zoals:
U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:
Wat gebeurt er met uw klacht?
Bent u niet tevreden?
Als we samen niet tot een oplossing komen, kunt u uw klacht voorleggen aan:
Integrale Zorg en Ondersteuning
(IZO)
Geregistreerd kantoor
KvK: 87255707
AGB-code: 41545657
©Auteursrecht. Alle rechten voorbehouden.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.