Klachtenregeling

Bij Integrale Zorg en Ondersteuning (IZO) doen wij ons uiterste best om u de best mogelijke zorg en ondersteuning te bieden. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij hechten veel waarde aan uw feedback en willen uw klacht zorgvuldig behandelen.
 

Waar kunt u een klacht over indienen?

U kunt een klacht indienen over alle aspecten van onze zorg- en dienstverlening, zoals:

 

  • De kwaliteit van de geboden ondersteuning.
  • De manier waarop u bent behandeld door onze medewerkers.
  • Het niet nakomen van afspraken.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:
 

 

  • Mondeling: Bespreek uw klacht met uw begeleider. 
    Vaak kan een probleem in een gesprek worden opgelost.
     
  • Schriftelijk: Stuur uw klacht per e-mail naar info@integralezo.nl,

    via klachtenformulier hieronder 

    of per post naar:

    IZO
    Kooikersweg 349
    5224 AW 
    's-Hertogenbsoch

Wat gebeurt er met uw klacht?

Wat gebeurt er met uw klacht?

 

 

 

  • Bevestiging: Binnen 5 werkdagen ontvangt u een schriftelijke bevestiging waarin wij aangeven dat uw klacht is ontvangen.
  • Behandeling: Uw klacht wordt zorgvuldig onderzocht. Indien nodig nemen wij contact met u op voor aanvullende informatie of verduidelijking.
  • Reactie en oplossingen: In overleg met u plannen wij een gesprek om uw klacht te bespreken en gezamenlijk naar passende oplossingen te zoeken.
    U ontvangt uiterlijk binnen 6 weken een schriftelijke terugkoppeling met onze bevindingen en eventuele afspraken die zijn gemaakt.

Bent u niet tevreden?

Als we samen niet tot een oplossing komen, kunt u uw klacht voorleggen aan:
 

  • Onze interne klachtencommissie, die onafhankelijk en onpartijdig werkt en geen directe betrokkenheid heeft bij de zorgverlening binnen onze organisatie.
  • Een onafhankelijke vertrouwenspersoon via het AKJ (voor cliënten in de jeugdzorg). Het AKJ biedt gratis ondersteuning door een vertrouwenspersoon. Zij kunnen u helpen bij het indienen en afhandelen van een klacht. Bezoek www.akj.nl of bel 088 – 555 1000 voor meer informatie.

    Of
  • Uw gemeente, afdeling WMO of Jeugdzorg (voor zorg op basis van WMO of Jeugdwet).
  • Het zorgkantoor (voor WLZ-cliënten).


    Vertrouwelijkheid

    Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk en onpartijdig behandeld, ongeacht of deze wordt behandeld door onze interne klachtencommissie of een externe instantie zoals het AKJ.Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk en onpartijdig behandeld.

 

Klachten Formulier

Dit veld is verplicht.

Dit veld is verplicht.

Dit veld is verplicht.

Dit veld is verplicht.

Voer een geldig e-mailadres in.

Dit veld is verplicht.

Ik ga ermee akkoord dat deze gegevens worden opgeslagen en verwerkt met het doel contact op te nemen. Ik ben me ervan bewust dat ik mijn toestemming op elk moment kan intrekken.*

Dit veld is verplicht.

Vul alle verplichte velden in.
Bericht kon niet verzonden worden. Probeer het later opnieuw.
Bericht is succesvol verzonden

Integrale Zorg en Ondersteuning 
(IZO) 

 

Geregistreerd kantoor

KvK: 87255707
AGB-code: 41545657

 

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.